Daniels blogg

All in!

Publicerad 2012-06-13 10:57:30 i Allmänt

WHO AM I ?
All in..
eller något parallell-fladdrande?
Waste of f**king time!

Vem är jag, vart är jag på väg, vad vill jag, vill jag känna tilliten??  förtroende!?? trygghet och värme..?
Jamen A L L   I N !!  ..Som Brittiska Elitförbandet SAS motto.. Who dares Wins! rofl! =D

Innebär detta att del av mig går förlorad, utplånas? HELL NO! Den jag är, den är jag,
Hur står jag jämtemot vänner...? Hur SER dom på mig?
D e n   j a g   p å   r i k t i g t   Ä R....

Vänskapliga relationer är viktiga att bygga självklart..  dom formar även mig och bra sådana kommer få mig må bra. Stärka min egen autonomi och integritet. Den jag ÄR.. och HUR jag ser på mig själv!

M E N hålla många bollar i luften i något parallellt skumt "rollspelande"  H E L L  N O !
Thats Waste of Freaking time!

Bygger motsatsen till tillit, förtroende, trygghet och den värme man önskar och vill ha..

J  A  G   tycker att EN GOD VÄN.. den är skitrolig.. Den är trygg. Dvs JAG VET vars jag har denne.. de pendlar inte mellan vara ovänner, till att vara vänner... till bittra fiender igen.. utan denne känner jag mej trygg med. Man liksom bara vet vars man har denne, den är ärlig och uppriktig, och/men tar hänsyn till mig på ett respektfullt sätt.  Finns INGA dolda agendor hos denne jämtemot mig (för då är det per defenition ingen "vänskap" utan då står "vänskapen" i dennes hjärta egentligen för något annat). En god vän håller inget dolt för mig heller.. kör inget dubbelspel (likt i stycket ovan). En god vän ger av sig själv åt mig..

J a g  h o p p a s   att jag är denne goda vän åt någon...


Nä gud så otroligt bra jag känner mej! riktigt STARK, attraktiv (PÅVÄG NER I VIKT =D) och full av energi!
I N T E G R I T E T E N känns starkare nu än på ap-länge... och jag Känner mig ärlig och uppriktig mot mig själv
Å det känns jäääävligt skönt! ;)


Until next time!
/D


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

JAG! =)

Jag är jag... och den är jag!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela