Daniels blogg

On-on-on-onsdag!

Publicerad 2012-06-27 21:09:07 i Allmänt

Jahapp..
jobbat idag.. for före fn i vanlig ordning...
Hyggligt hektisk, men trevlig arbetsdag! Älskar verkligen mitt jobb, mycke kontakt med massor med människor... känner mig verkligen respekterad. Jag är av den naiva tron att folk tycker om mej och det jag gör å dom lyssnar på mig..Omtyckt, respekterad, smått fnissig... å jag blir sedd! De är en underbar känsla =)
 
jag kom hem..
snabbmiddag
 
Å Horse-stuff..
 
Å jag.. En Ensam-efterrmiddag/kväll......  i g e n.
Efter lite smsande inser jag att det är en massa trevligt folk därute.. som sitter på verandor, dricker kaffe, har besök.. glada å trevliga miner å meddelanden, folk som jättegärna vill dricka en kopp med mej, som är intresserad av vad lilla jag har att komma me å säga... å surra en massa strunt, lösa universums bekymmer å skratta åt en massa fåningt =D.. Men konstaterar att ta sig dit för mig nu denna kväll, och igårkväll, då den var typ likadan och många, många eftermiddagar å kvällar som varit precis likt denna... är en omöjlighet. 
 
Visst, Ibland kan det vara till och med skönt detta ovan.. Lite egentid.. kan va myyyys =) och även trevligt när de n¨gon gång kan dyka förbi nån å dricka kaffe här hemma...  men i förlängningen är inte de här bara en enorm kontrast till ffa vad jag upplever mellan klockan 7-16.. men även det jag faktiskt gav mig in i för snart tre år sedan.. ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ 
...utan de blir även väldigt, väldigt ensamt.. Å jag saknar min P ♥ =/
 
Anyway
Avslutar med en r i k t i g t skön låt från ett brittiskt hårdrock- och glam metal-grupp bildad i Sheffield, Yorkshire, England Nittonhundra-freaking-sjuttiosju!! Bandet har sålt över 65 miljoner album världen över och har levererat ett par riktigt bra låtar. Bland annat denna nedan
ENJOY!! =)
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

JAG! =)

Jag är jag... och den är jag!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela