Daniels blogg

ERHM,,

Publicerad 2012-06-11 06:42:24 i Allmänt

Hey..
KUL med så många bloggläsare!
Blondinbella släng dej i väggen! =D

Gud vad jag ogillar facebook.. och framförallt "relationsgrejen" >.<
Agda har ändrat från i förhållande till Singel, Gördis har ändrat från singel till det är komplicerat etc..
TJOFF så är det 35 kommentarer,
Detta tycker jag är otroligt smaklöst och gränsar till vad min mage klarar av integritetsmässigt! 0_o
som att FACEBOOK på nått sätt har blivit någon absolut sanning!?!?!?
Tycker det är smått patetiskt.
Jag vill absolut tro... att Livet är bra mycket mer dynamiskt än så... ?
Det enda som vi med garranti kan säga är väl att solen gick upp i går och den kommer garanterat gå upp i morgon också.


E N D  O F  A N  E R A   D A W N  O F  A  N E W  B E G I N N I N G

"En dag i taget, det räcker.
Vänd dig inte om och sörj det förflutna.
 för det är borta.
Och bekymra dig inte om framtiden,
för den har ännu inte kommit.
Utan lev i nuet,
och gör det så underbart att det blir värt att minnas."
Ida Scot Taylor Until next time! /D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

JAG! =)

Jag är jag... och den är jag!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela