Daniels blogg

GODE AMAZING

Publicerad 2012-06-17 21:41:27 i Allmänt

HEY!!
Jag har kommit på att jag är rätt jävla BRA ändå!!
Denna insikt får mig att må freaking amazing! =D

Jag VILL göra så mkt..  A L L A saker, små saker som gör livet värt att leva! Bara en sån sak som att GÅ PÅ BIO å se en film man liksom bara ser fram emot! Liksom bara få njuta av DET.. myysa på i biomörkret!
Få vara helt  tillfreds..
Det är dem små sakerna i vardagen som gör det..

Att få glädja andra..
Att få le.. de där genuina leendet... från hjärtat!
Få känna, life is pretty good ändå.

Att kunna få känna att detta är freaking JAG.. 
Å "duger" inte JAG.. som den jag påriktigt ÄR... so be it.  ..Då är det dennes förlust.

Kunna se det som ligger hos mig... å det jag helt seriöst inte kan påverka!

Kunna HA den integriteten att säga. NEJ! STOPP, NU RÄCKER DET när saker snurrar åt helvete och känna sig helt tillfreds med detta istället för att svepas med i någon oändligt kränkande...



Så otroligt upptagen med att vara försöka vara omtyckt att ja glömmer bort tycka om mej själv! DEN JAG ÄR.. och då blir jag inte speciellt omtyckt.. uhm.. lät de tjorvigt? hahaha.. något! 0_o

N Ö J D  M E D  M I G  S J Ä L V  helt enkelt.. Det är väl hela blogginlägget sammanfattat.

Men jag ÄR jävligt bra!! DET ÄR JAG.. jag duger, de gör jag!

Life feels pretty fucking good! =)

DAGENS NAJS ELLER BAJS
NAJS: Se ovan blogginlägg!! =)
BAJS:
ÖB kortet!!  Som ett lotteri!! OMG!  Var annan gång man drar det "Köp medges ej!" Något frusterande 0_o

Until next time
/D

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-06-17 23:23:22

Du är en riktigt bra kille Danne!


Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

JAG! =)

Jag är jag... och den är jag!

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela